Logo, tvár Vašej firmy
Logo je asi najpodceňovanejším prostriedkom propagácie firmy. Veľa spoločností sa snaží na logu šetriť, často si ho vytvárajú svojpomocne, pričom si neuvedomujú, že dobré logo je jedným z najdôležitejších prvkov firemnej identity. Ide o tvár firmy, ktorú zákazníci spoznávajú a s ktorou sa stretávajú pri každej interakcii, či už ide o web, vizitky, hlavičkový papier, alebo aj faktúry.
Investícia, ktorá sa vráti
Dôležitosť loga firmy docenia často až vtedy, keď sú zákazníci navyknutí na to pôvodné. Nasleduje dilema, či podstúpiť kompromis a nové logo len jemne zmodernizovať, aby zákazníci neboli zmätení, alebo si nechať vytvoriť logo úplné nové a investovať rádovo vyššie prostriedky na rebranding. Preto radíme: Dajte si spraviť logo u profesionálov a čo najskôr. Vyhnete sa tak zbytočným nákladom.