• Google AdWords

    Oslovte ľudí, ktorí potrebujú Vaše produkty, a plaťte len za reálne návštevy

 

Reklama na Google

Google kampaň si dnes môže vytvoriť každý. Stačí na to Google účet a sledovanie inštrukcií na stránke AdWords. Ak však chcete využiť svoje prostriedky efektívne, potrebujete niečo viac. Kvalitná kampaň, ktorá Vám nielen zvýši návštevnosť, ale aj prinesie reálnych zákazníkov a k tomu ešte šetrí zdroje – tá vyžaduje poctivé a dôkladné nastavenie a pravidelnú optimalizáciu.

Veríme, že naše skúsenosti z Googlu v kombinácii so znalosťami z oblasti marketingu a tvorby internetových stránok z nás robia najlepšiu voľbu pre správu Vašej novej Google kampane.

Čo je Google AdWords

Google AdWords je jeden z najefektívnejších spôsobov, ako dostať na Váš web relevantných návštevníkov, teda takých, ktorí vyhľadávajú Váš produkt a je veľmi pravdepodobné, že si ho aj kúpia. Pri reklame Google platíte len za reálne výsledky, čiže iba vtedy, keď užívateľ klikne na Vašu reklamu.

Zvýšenie návštevnosti web stránky

Dokonalá znalosť AdWords

Kampaň Vám bude spravovať špecialista, ktorý pracoval v Google a pozná tak AdWords do najmenších detailov

Dlhoročné skúsenosti

Skúsenosti s nastavovaním a správou kampaní od malých firiem až po nadnárodných klientov zaručia, že Vaša kampaň bude v najlepších rukách

Znalosť anatómie webstránok

Naša detailná znalosť webstránok nás odlišuje od bežných online marketingových agentúr. Vieme navrhnúť potrebné zmeny na webe a zvýšiť tak efektivitu celej kampane.

Čo urobíme pre Vašu AdWords kampaň

Analýza súčasného stavu

Analýza stavu internetovej stránky z pohľadu zdrojového kódu a textového obsahu, analýza prebiehajúcej kampane (ak už existuje), analýza kľúčových slov

Príprava na kampaň

Úpravy internetovej stránky, vytvorenie nových landing stránok (stránok, na ktoré budú odkazovať jednotlivé inzeráty), definovanie cieľovej skupiny a výber vhodných inzertných slov

Nastavenie kampane

Nastavenie efektívnych reklám (reklamných skupín a inzerátov), nastavenie formátu, cieľovej skupiny, landing stránok, vylučujúcich slov, typ siete, CPC

Prepojenia

Pridanie konverzných kódov na stránku, prepojenie s Google Analytics pre získanie dodatočného nástroja na sledovanie úspešnosti kampane

Monitoring a optimalizacia

Pravidelné sledovanie úspešnosti reklám, ich efektivity, konverzií a následná optimalizácia kampane

Remarketing

Nastavenie remarketingu pre jednotlivé reklamné skupiny, implementácia remarketingových kódov na stránku